• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه

دولت عراق پذیرای زورا اربعین نیست.

  • کد خبر : 1100
  • 30 شهریور 1399 - 20:05
دولت عراق پذیرای زورا اربعین نیست.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دولت عراق اعلام کرده پذیرای زوار اربعین نخواهد بود از بسته بودن مرزهای کشور به دلیل شرایط کرونا خبر داد. در سطح کشور نیز با توجه به شرایط موجود و پیک دوباره بیماری کرونا، ستاد اربعین کشور و ستاد ملی کرونا، اعزام زوار به کشور عراق را در ایام اربعین ممنوع اعلام کرده است.

بازوند در نشست ستاد اربعین استان در خصوص وضعیت مرزها و شرایط آن، اظهار داشت: دولت عراق رسما اعلام کرده است که امسال به دلیل بحران کرونا تحت هیچ شرایطی امکان پذیرش زوار اباعبدالله الحسین(ع) را ندارند.

وی افزود: در سطح کشور نیز با توجه به شرایط موجود و پیک دوباره بیماری کرونا، ستاد اربعین کشور و ستاد ملی کرونا، اعزام زوار به کشور عراق را در ایام اربعین ممنوع اعلام کرده است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: ستاد ملی کرونا و ستاد اربعین کشور با توجه به شرایط موجود ۱۵ مصوبه را ابلاغ کرده اند که امروز به کمیته های ستاد اربعین استان ابلاغ شد. 

وی خاطر نشان کرد: ممکن است در این ایام شایعات بی پایه و اساسی در مورد پذیرش زوار و یا اجازه ورود به عراق در فضای مجازی منتشر شود که مردم به این اخبار کذب توجه نکنند و اخبار را از طریق رسانه‌های رسمی پیگیری کنند.

بازوند عنوان کرد: بر اساس مصوبات اعلام شده امسال برپایی موکب و راهپیمایی نیز در مسیر جاده‌ها ممنوع است.

لینک کوتاه : http://naghmehayeeshgh.ir/?p=1100

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
0 0 vote
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین‌ها بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
View all comments
1
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x