• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
15
روابط عمومی نغمه های عشق اندیمشک

مراسم هفتگی دورهمی شهدایی در اندیمشک برگزار شد.

  • کد خبر : 1224
  • 13 مهر 1399 - 10:38
مراسم هفتگی دورهمی شهدایی در اندیمشک برگزار شد.
مراسم هفتگی انس با امام زمان عج و شهدا ( دورهمی شهدایی ) شنبه 12 مهرماه ساعت ۲۰ با سخنرانی ؛حجه الاسلام حسین بهرامی از روحانیون جهادی حوزه علمیه شهرستان اندیمشک، در جمع نوجوانان و جوانان عاشق اهل بیت ع برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق، مراسم هفتگی انس با امام زمان عج و شهدا ( دورهمی شهدایی ) شنبه ۱۲ مهرماه ساعت ۲۰ با حضور نوجوانان و جوانان عاشق اهل بیت ع ،در حسینیه امام خامنه ای حفظه الله شهرستان اندیمشک برگزار گردید.

در این مراسم بعد از قرائت قرآن و زیارت عاشورا، حجه الاسلام حسین بهرامی از روحانیون جهادی حوزه علمیه بقیه الله( سفیران هدایت ) شهرستان اندیمشک به ایراد سخن پرداختند.در این مراسم بعد از قرائت قرآن و زیارت عاشورا، حجه الاسلام حسین بهرامی از روحانیون جهادی حوزه علمیه بقیه الله( سفیران هدایت ) شهرستان اندیمشک به ایراد سخن پرداختند.
حجه الاسلام بهرامی گفت: آدمها را می توان به سه دسته تقسیم کرد: دسته اول کسانی هستند که به دنبال پیشرفت و بهتر شدن هستند. دسته دوم آنهایی که ثابت و بدون پیشرفتند. دسته سوم آنهایی هستند که دچار پسرفت و تباهی می شوند.

این پژوهشگر دینی افزود: برای بهتر شدن و پیشرفت کردن ،لازمه که یک دوست خوب و همراه امین و مهربان در کنار انسان باشد. مادر را به عنوان دوست خوب و یار همراه و مهربان میتوان حساب کرد که در همه ی سختی ها و دردها، علاوه بر اینکه همراه مهربان است ، در غم ها و درد ها شریک ما نیز هست. مادر ، مهربان ترین دوست و رفیق برای ماست که حاضر نیست ناراحتی و غم فرزند خود را برای یک لحظه ببیند و برای اینکه سختی نکشیم، همیشه خودش بار سختی ها را به دوش می کشد و چه انسانهای بدی پیدا می شوند که مادر ،این یار و دوست مهربان را وقتی پیر شد در خانه ی سالمندان قرار می دهند و حاضر به نگهداری او نیستند.

حجه الاسلام بهرامی:
اگر مادر را مهربان و دوست خوب حساب کنیم ، خداوند متعال که از پدر و مادر نسبت به ما مهربانتر هست را چرا انتخاب نکنیم.

حجه الاسلام بهرامی تصریح کرد: اگر مادر را مهربان و دوست خوب حساب کنیم ، خداوند متعال که از پدر و مادر نسبت به ما مهربانتر هست را چرا انتخاب نکنیم. او بهترین و مهربان ترین دوست و غمخوار ماست. اگر از این دوست خوب جدا شدیم پسرفت خواهیم کرد و دچار نابودی و ضلالت خواهیم شد. خداوند در دنیا دوستان خوب دیگری برای ما گذاشته که انتخاب آنها را  بر عهده ی خودمان گذاشته است. صالحین و شهدا ،اینها حق شفاعت دارند و دوستان خود را رها نمی کنند. اینها هستند که دست ما را میگیرند و از منجلاب فساد و تباهی به سوی روشنایی و سعادت هدایت می کنند.

حجه الاسلام بهرامی:
در آخرالزمان فرصتی برای ما فراهم شده تا بهترین دوست خود رو انتخاب کنیم.بهترین دوست ،امام زمان عج و شهدا هستند،

وی در خصوص انتخاب بهترین دوست در این دوران پر آشوب  گفت:  در آخرالزمان فرصتی برای ما فراهم شده تا بهترین دوست خود رو انتخاب کنیم. شرایط مهیاست کافیست خوب و بادقت نگاه کنیم. الان بهترین دوست ،امام زمان عج و شهدا هستند، اگر به این دوستان خوب وصل شدیم ،به خدا خواهیم رسید.امام زمان عچ بهترین دوست و کمک رسان در سختی هاست. او را فراموش نکنیم ،چون امام زمان عج هیچوقت دوستان خود  را فراموش نمی کند.و هرکسی دوست امام زمان عج شد ، خیر  دنیا و سعادت آن دنیا نصیبش می شود.

در پایان مراسم کربلایی یاسین رضایی از مداحان جوان شهرستان اندیمشک  در فراق کربلا ،نوحه سرایی نمودند.
این مراسم ،هرهفته شنبه شبها، با مشارکت بسیج مداحان ،کانون فرهنگی ولایت کمیته امداد امام خمینی ره، هیات مهدی موعود عج و موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک در حسینیه امام خامنه ای حفظه الله شهرستان اندیمشک برگزار می گردد.

 


شما می توانید برای مشاهده، گزارش تصویری این مراسم؛ کلیک کنید.

لینک کوتاه : http://naghmehayeeshgh.ir/?p=1224
  • نویسنده : رضا عبدولی
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی موسسه فرهنگی نغمه های عشق
  • 2661 بازدید
  • 2 دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
3.8 5 votes
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
2 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین‌ها بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
View all comments
...َ
...َ
3 سال پیش

درود بر جوانان نغمه های عشق

امیرحسین بیرانوند
امیرحسین بیرانوند
3 سال پیش

احسنت بسیار زیبا
خدا حفظتون کنه🌹🌹🤚

تلفن
09388794884
2
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x