• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
16
روابط عمومی نغمه های عشق اندیمشک

مراسم شب اربعین با شهدا در اندیمشک برگزار شد.

  • کد خبر : 1261
  • 17 مهر 1399 - 19:14
مراسم شب اربعین با شهدا در اندیمشک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق، مراسم شب اربعین با شهدا ( دورهمی شهدایی ) چهارشنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۲۰ با حضور دلسوختگان و .جاماندگان از زیارت اباعبدالله الحسین علیه السلام ،در گلزار شهدای شهرستان اندیمشک برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق، مراسم شب اربعین با شهدا ( دورهمی شهدایی) چهارشنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۲۰ با حضور دلسوختگان و .جاماندگان از زیارت اباعبدالله الحسین علیه السلام ،در گلزار شهدای شهرستان اندیمشک برگزار گردید

در این مراسم بعد از قرائت قرآن و زیارت عاشورا، حجه الاسلام محمدرضا بهداروندی از روحانیون جهادی حوزه علمیه بقیه الله( سفیران هدایت ) شهرستان اندیمشک به ایراد سخن پرداختند.

حجه الاسلام بهداروندی گفت: جا داشت مثل هر سال این شب در کنار ضریح امام حسین ع باشیم اما با این بیماری منحوس کرونا و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت قانون ستاد ملی کرونا، عاشقان حضرتش از راه دور ارادت خودشان را به عزیز فاطمه اینگونه ابراز کنند.

این پژوهشگر دینی افزود: همانطور که مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای فرمودند: روز اربعین همه بینشینند در منازل و دو سه زیارت مهم که وارد است را با توجه بخوانند و نزد امام حسین(ع) شکوه کنند که ما دلمان می‌خواست بیاییم ولی نشد، تا ایشان نظری بکنند. ان شالله از همین مزار شهدا متوسل بشویم تا ارباب بی کفن نظری به ما کند.

مراسم شب اربعین با شهدا در اندیمشک برگزار شد./گزارش تصویری

حجه الاسلام بهداروندی تصریح کرد: رمز رسیدن شهدا به این مقام والا، خدمت به پدر و مادر و همان احترام حقیقی به والدین بود. شهدا به اصطلاح امروزی ادا در نمی آوردند بلکه از روی عشق و اخلاص در خدمت والدین بودند، مثل انسانهای بی انصاف امروز نبودند که پدر و مادر را که عمری برای او زحمت کشیدند ،در خانه سالمندان می گذارند و دیگر از آنان یادی نمیکنند.

وی در خصوص دعای والدین نسبت به فرزند گفت: با تمام بی مهری های فرزندان نسبت به مادر، ولی این مادر، دلسوز فرزند است و همیشه برای او دعای خیر میکند. خدا نکند عاق والدین خصوصا مادر قرار بگیریم که مورد غضب خداوند متعال قرار خواهیم گرفت. شهدا همواره دعای خیر مادر بدرقه راهشان بود و بین شهدا و مادرهایشان، رابطه ای عاشقانه بود که در وصیت نامه هایشان به عینه آمده و باید الگویی برای نسل نوجوان و جوان امروز قرار بگیرند.

در پایان مراسم کربلایی مهراب سراج الدین وکربلایی یاسین رضایی از مداحان شهرستان اندیمشک در فراق کربلا ،نوحه سرایی نمودند.

این مراسم، با مشارکت فرهنگی ناحیه مقاومت سپاه ، بسیج مداحان ،کانون فرهنگی ولایت کمیته امداد امام خمینی ره، هیات مهدی موعود عج و موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک در گلزار شهدای شهرستان اندیمشک برگزار گردید.

لینک کوتاه : http://naghmehayeeshgh.ir/?p=1261
  • نویسنده : محمدرضا حسینوند
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی موسسه فرهنگی نغمه های عشق
  • 2800 بازدید
  • 3 دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
2.7 3 votes
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
3 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین‌ها بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
View all comments
سهراب قلاوند
سهراب قلاوند
3 سال پیش

قبول باشه مارو هم دعا کنید.ان شالله این بیماری ریشه کن شه

امیرحسین بیرانوند
امیرحسین بیرانوند
3 سال پیش

احسنت

امیرحسین بیرانوند
امیرحسین بیرانوند
3 سال پیش

خداحفظتون کنه جوانان نغمه‌های عشق

3
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x