• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
15
مهراب سراج الدین

دومین همایش پیروان فاطمی ،رهروان زینبی در اندیمشک برگزار شد.

  • کد خبر : 1026
  • 19 شهریور 1399 - 0:20
دومین همایش پیروان فاطمی ،رهروان زینبی در اندیمشک برگزار شد.
همزمان با ایام اسارت آل الله ،دومین همایش پیروان فاطمی،رهروان زینبی عصر چهارشنبه 19 شهریور با حضور دکتر حبیب اله سعد از اساتید حوزه ودانشگاه بعنوان سخنران، در اندیمشک برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک، مهراب سراج الدین مدیر این مجموعه مردمی گفت:همزمان با ایام اسارت آل الله ،دومین همایش پیروان فاطمی،رهروان زینبی عصر چهارشنبه ۱۹ شهریور در اندیمشک برگزار گردید.

وی افزود: در این مراسم دکتر حبیب اله سعد از اساتید حوزه ودانشگاه به ایراد سخنرانی پرداختند.

دکتر سعد گفت: اسارت ظاهری حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) سرآغاز آزادی بشریت از چنگال جهل . خودپرستی و شهوت بود. حضرت زینب (س) در طول مسیر و کوچه های کوفه و شام ،با خطبه های حیدری بساط کفر ونفاق را برچید. این صدای یک زن دست و پا بسته نبود که کاخ یزیدیان را لرزاند بلکه ندای قدسی بود که در مکتب پیامبر رحمت و مهربانی آموزش دیده بود. زینب (س) یک تنه خود سپاه عشق را به سرمنزل رساند. پیام آور صدای حسین ابن علی (ع) بود که تا آخرین لحظه زندگی حتی در گودال قتلگاه دست از هدایت بشر بر نداشت. او میبایست کاری کند که مسیر دفاع از ولایت هموار شود و به مانند مادرش حضرت فاطمه (س) در دفاع از ولایت مصائب سختی را تحمل نمود.

در پایان مراسم برادر کربلایی محمد گرامی در رثای زینب کبری(س) مرثیه سرایی و سرکار خانم تابش خطبه حضرت زینب(س) را قرائت نمود.

این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط باز حسینیه امام خامنه ای(حفظه الله) شهرستان اندیمشک و به همت کانون فرهنگی ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیمشک، مجمع فاطمیون،گروه دختران بهشت ،وابسته به شبکه فرهنگی نغمه های عشق اندیمشک برگزار گردید.

انتهای پیام/۱۸

گزارش تصویری دومین همایش پیروان فاطمی ،رهروان زینبی در اندیمشک

لینک کوتاه : http://naghmehayeeshgh.ir/?p=1026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
5 1 vote
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین‌ها بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
View all comments
مسعود مهرزاد
مسعود مهرزاد
3 سال پیش

موفق باشید.

1
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x