دیدار با خانواده پاسدار شهید سروش میرعالی
آیین تقدیر از فعالین امر ازدواج استان خوزستان
محمد رشیدیان مدیر شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک: غدیر نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت، راه عدالت را بپیماید.
برگزاری کارگاه کارآفرینی اجتماعی و راه اندازی پروژه های کوچک و موثر در موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک
دیدار دبیر جدید موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک با معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان
دیدار دبیر موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق با ریاست اداره ورزش و جوانان اندیمشک
مراسم دورهمی خانوادگی با عنوان کافه شادی مهدوی به مناسبت نیمه شعبان و دهه فجر و هفته ی جوان در اندیمشک برگزار شد.
مراسم جشن ولادت امام زمان (عج) و جشن فجر انقلاب اسلامی و هفته ی جوان در اندیمشک برگزار شد.
تشریح برنامه های دهه مهدویت شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک
اولین آزمون ورودی گروه پسران بهشت اندیمشک در دیماه سال جاری در سه مرحله با حضور پنجاه نفر از نوجوانان و جوانان شهرستان اندیمشک در دفتر موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق برگزار گردید.
گروه سرود پسران بهشت اندیمشک در مردادماه 1399 به دلیل عدم حمایت مسئولین شهرستان؛ فعالیت خود را متوقف نمود.
مراسم سالروز شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس ، با نام دختران حاج قاسم ، روز پنج شنبه ۱۲ دیماه برگزار گردید.
همزمان با ایام فاطمیه اول و دهه بصیرت و در آستانه سالروز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، به همت گروه پسران بهشت این شهرستان،در شب های ۷،۸،۹ دیماه، برگزار گردید.
موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک به مناسبت ولادت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) ؛ پویش ختم صلوات را راه اندازی نموده است.
به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق ، محمد رشیدیان ، دبیر این مجموعه مردمی ، برنامه های سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر عج اين موسسه را در شهرستان اندیمشک تشریح کرد.
مراسم شب شهادت امام حسن عسکری(ع) شنبه ۳ آبانماه 1399 با حضور جوانان مهدوی در گلزار شهدای شهرستان اندیمشک با عنوان دورهمی شهدایی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی نغمه های عشق اندیمشک؛ ویژه برنامه سفر اربعینی جوانان و نوجوانان نغمه های عشق اندیمشک به فکه با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد مقابله با شیوع کرونا در تاریخ 17 مهرماه 1399 برگزار گردید.
همزمان با ایام اسارت آل الله ،دومین همایش پیروان فاطمی،رهروان زینبی عصر چهارشنبه 19 شهریور با حضور دکتر حبیب اله سعد از اساتید حوزه ودانشگاه بعنوان سخنران، در اندیمشک برگزار گردید.