• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
11
خانم حمیده بزرگی :

گروه سرود دختران بهشت اندیمشک تشکیل شد.

  • کد خبر : 3010
  • 28 فروردین 1401 - 17:01
گروه سرود دختران بهشت اندیمشک تشکیل شد.
خانم حمیده بزرگی گفت: سرود و شعر ارزشی می‌تواند در جامعه اثر بخش و نشاط آفرین باشد.گروه سرود دختران بهشت اندیمشک فعالیت فرهنگی خود را آغاز نمود.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق، همزمان به سالروز ولادت کریم اهل بیت ، امام حسن مجتبی علیه السلام ، گروه سرود دختران بهشت اندیمشک فعالیت فرهنگی خود را آغاز نمود.

حمیده بزرگی مسئول واحد خواهران موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک گفت: سرود و شعر ارزشی می‌تواند در جامعه اثر بخش و نشاط آفرین باشد. بی شک مشکلات اقتصادی و فرهنگی ناشی از سوء مدیریت فرهنگی در سطح کلان کشور باعث شده تا نسبت به نسل دهه هشتادی و دهه نودی ، اجحاف و بی تفاوتی زیادی صورت بگیرد و این بی تفاوتی ، آفتی است که بعد ها گریبانگیر جامعه ما را خواهد گرفت.

مسئول واحد خواهران موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق افرود: در خصوص راه اندازی گروه های سرود مردمی، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) تاکید بسیار زیاد داشتند ودر این باره فرمودند: این خیلی مهم است اگربتوانید یک سرود زیبای اثر گذار خوش مضمون درست کنید،جوری که بچه ها وقتی توی کوچه راه میروند، از خانه به مدرسه می روند، زیرلب هایشان آن را زمزمه کنند. یا معظم له در قسمتی دیگر می‌فرمایند: ترانه و سرود بخش لازم و یک شعبه ی لازم در زمینه هنر شعری است و خیلی هم تاثیر می گذارد؛ مثلا یک شعری در زبان جوان، نوجوان و افراد مختلف – دانشجو، دانش آموز و غیره، جریان دارد که خود این شعر موجب حرکت، نشان و جهت دهی است.
الان در این زمینه انصافا کم گذاشته ایم.

بزرگی تصریح کرد: مجموعه مردمی نغمه های عشق شهرستان اندیمشک، پس از موفقیت هایی که در بخش سرود برادران بویژه نوجوانان کسب کرد و در حال حاضر هم یکی از گروه های سرود موفق استانی است، در بخش خواهران و در سالروز ولادت امام مجتبی علیه السلام اقدام به راه اندازی گروه سرود دختران بهشت از بین دختران مقطع ابتدایی شهرستان اندیمشک با عنوان سرود حجاب فاطمی نموده است.

خانم بزرگی: خانواده هایی که دغدغه تربیت فرزند خود را دارند میبایست فرزندان خود را در فضایی که ارزش های والای انسانی و سرشار از معنویت باشد پرورش دهند.

این فعال فرهنگی تاکید کرد: خانواده هایی که دغدغه تربیت فرزند خود را دارند میبایست فرزندان خود را در فضایی که ارزش های والای انسانی و سرشار از معنویت باشد پرورش دهند، خصوصا نسل دهه هشتادی و دهه نودی که چالش های فضای مجازی و نابهنجاری های اجتماعی را در جلوی خود می بینند. لذا مجموعه مردمی نغمه های عشق متشکل از نوجوانان و جوانان ولایی و انقلابی مدت هاست در این مسیر گام بر می دارد و با رویکردی اخلاق مدارانه، با هدف استحکام بنیان خانواده، تربیت نسلی ولایت مدار و پایبند به اصول و مبانی تربیتی و ارزشی، مسیر سخت فرهنگی را با صلابت می پیماید تا به سر منزل مقصود برسیم.

بزرگی در پایان اشاره کرد: گروه فرهنگی دختران بهشت وابسته به موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق با برنامه های مختلف فرهنگی همچون برگزاری مناسبت ها و همایش های ملی و مذهبی، ایستگاه صلواتی، مسابقات فرهنگی، کلاس های آموزشی و مهارتی ، اردوهای فرهنگی و زیارتی در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با تهاجم ، شبیخون و ناتوی فرهنگی ، چندین سال است که پای این پرچم ایستاده و با وجود کمبودها و مشکلات فراوان ، یک قدم عقب نکشیده و ان شالله ثمره ی این کارها ، تربیت نسل نوجوان و جوان فدایی ولایت خواهد شد.

لینک کوتاه : https://naghmehayeeshgh.ir/?p=3010
  • نویسنده : ابوالفضل حسین زاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : موسسه فرهنگی نغمه های عشق
  • 1757 بازدید
  • 6 دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 7در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 6
3.8 4 votes
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
6 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین‌ها بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
View all comments
فاطمه مرادی کوچی
فاطمه مرادی کوچی
1 سال پیش

سلام میشه لطفاً بی‌کلام سرود حجاب فاطمی رو بزارید ما هم با دانش آموزان کار کنیم؟

تلفن
09164648209
شهربانو سقزچی
شهربانو سقزچی
1 سال پیش

با سلام لطفاً آهنگ بدون کلام حجاب فاطمی را برای بنده ارسال کنید تا در مراسم روز اولی ها برای دانش آموزان اجرا شود با تشکر سقزچی هستم از شهریار

تلفن
09123640739
حسین
حسین
3 months پیش

سلام خسته نباشین فایل صوتی بیکلام سرود حجاب فاطمی رو می خواستم .(دختران بهشتی)

تلفن
09055265424
6
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x