• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
23
روابط عمومی نغمه های عشق اندیمشک

چونکه ما را نیست کام او، عشق بازی میکنیم با نام او/داستان آقا رامین و پویش دیوار نویسی

  • کد خبر : 1757
  • 23 آبان 1399 - 15:12
چونکه ما را نیست کام او، عشق بازی میکنیم با نام او/داستان آقا رامین و پویش دیوار نویسی
طرح پویش دیوار نویسی خانگی که همزمان با آغاز امامت حضرت ولیعصر عج و هفته وحدت شروع شده، همچنان به همت خانواده شهدا، جوانان دلسوز مهدی یاور و خیرین عزیز اندیمشکی به صورت گسترده در سطح شهرستان در حال اجراست.

چونکه ما را نیست کام او، عشق بازی میکنیم با نام او

حوالی اوایل آبان ماه (۱۳۹۹) ؛ یکی از جوانان خوب این موسسه با تماس تلفنی با همین لحن؛ ” برادر خوبی؟ موافقی به مناسبت شروع امامت امام زمان(عج) تو سطح شهر پویش دیوار نویسی راه بندازیم؟” از بنده درخواست کرد که توی سطح شهر ، دیوار نویسی صلواتی برگزار کنیم . یک لحظه جا خوردم و واقعا خواستم به دلایلی که توی ذهنم بود مخالفت کنم یک مورد بحث این بود که این موسسه حامی مالی ندارد که بخواهد از بودجه خود خرج کند و یا موارد دیگه ای که بود مانند برنامه های آغاز امامت حضرت ولیعصر عج و هفته وحدت  که در این ایام داشتیم و قرار بود اجرا شوند.

در همین حد به ایشون گفتم؛ چی نیاز داری؟ بهش فک کردی؟ چند نفر همراه نیاز داری؟ گفت ” هر کدوم از ما یه لشکریم! امام زمان عج تا حالا کمکمون کرده، و ما رو رها نمیکنه، اینم جور میشه” با همون لبخند همیشگیش.

یا صاحب الزمان ادرکنی یا صاحب الزمان ادرکنی

خداروشکر همه برنامه خیلی زیبا جمع شد. با کمک  جوانان مهدی یاور، تعدادی از خانواده های شهدا و خیرین عزیز ، مواد مصرفی خریداری شد و با همراهی مردم خوب شهرمون اندیمشک، تونستیم سطح شهر را حال و حواشو عوض کنیم. وقتی نام ها و القاب حضرت رو با دل و جون می نوشتیم ناخداآگاه یاد این بیت می افتادم و با اشک شوق زیر لب زمزمه می کردم:چونکه ما را نیست کام او، عشق بازی میکنیم با نام او
خسته نباشید عرض میکنم به همه جوانان این موسسه و بخصوص آن جوان / آقا رامین عباسپور که از سال ۱۳۸۲ همراه موسسه در برنامه های مختلف فعالیت  و دست نوشته هایش ،هنوز به یادگار روی دیوار خانه ها و وسایل نقلیه ، چشم هر عاشقی را می زند. اضافه می شود که در این برنامه در کنار رامین عباسپور جوانانی همچون میثم سلیمانی، امیررضا زارعی فرد، رضا عبدولی همکاری داشتند.

 

دیگران می خوانند:

طرح پویش دیوار نویسی خانگی با آغاز امامت حضرت ولیعصر عج و هفته وحدت سال 1399

و اما این پویش دیوار نویسی خانگی در اندیمشک همچنان ادامه دارد…

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک ، محمد رشیدیان دبیر این موسسه گفت: طرح پویش دیوار نویسی خانگی که همزمان با آغاز امامت حضرت ولیعصر عج و هفته وحدت شروع شده، همچنان به همت خانواده شهدا، جوانان دلسوز مهدی یاور و خیرین عزیز اندیمشکی به صورت گسترده در سطح شهرستان در حال اجراست.
رشیدیان افزود: اشتیاق همشهریان عزیز اندیمشکی برای نوشتن نام و القاب حضرت ولیعصر عج بر روی دیوار خانه هایشان، نشان از عشق ،محبت و دلدادگی مردم شهر یکهزار شهید و منتظران حضرتش میباشد.
دبیر موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک افزود: کاش مسئولین شهرستان برای زیبا سازی شهر و استفاده از القاب و نام های زیبای حضرت ، حرکتی از خودشان نشان می دادند. امید است که نام و یاد حضرت باعث ایجاد امید در بین مردم دلخسته و رنجور ولی باایمان شهرمان گردد که ان شالله گل سرسبد هستی مهدی فاطمه س یک روزی خواهد آمد با کوله باری از عشق و محبت و امید.

لینک کوتاه : https://naghmehayeeshgh.ir/?p=1757
  • نویسنده : کارشناس فرهنگی
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی موسسه فرهنگی نغمه های عشق
  • 2033 بازدید
  • 5 دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
5 1 vote
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
5 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین‌ها بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
View all comments
مجید محمدی
مجید محمدی
3 سال پیش

این موسسه کارهای بسیار خوب و جذابی در سطح شهرستان انجام می شد.من قبلا عضو موسسه بودم.عرض ادب خودرا خدمت برادر سراج الدین و رشیدیان اعلام می کنم.

سرباز گمنام
سرباز گمنام
3 سال پیش

سلام و‌درود خداوند بر تمام بچه های زحمت کش موسسه نغمه های عشق اندیمشک که الحق همیشه سنگ تمام برای کارهای فرهنگی شهرستان میذارند .

مینا رهبر
مینا رهبر
3 سال پیش

خـبـر آمـد خبـری نیـست…
هنـوز از غـم دوری دلـدار بـسـوز…
بـایـد ایـن جـمعه بیایـد، بایـد!
مـن دگـر خسـته شـدم از شـایـد!
اللهُـــمَّ عَجِّــــــلْ لِوَلِیِّکَــــــ الْفَــــــــرَج
خداقوت ب برادران عزیزو فعالان فرهنگی شهرم جناب آقای سراج الدین و آقای عباس پور و دیگر دوستانی ک زحمت کشیدن و این پویش رو عملی کردند.در پناه امام زمان(عج) سربلند و پیروز باشید 🌷

سالار
سالار
3 سال پیش

واقعا خدا قوت بر شما دلاوران عزیز که پرچم مهدویت رو با کمک امام زمان(عج) و همت خودتون توی این شهر بلند کردید

5
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x