• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
10
اندیمشک

مراسم هفتگی انس با امام زمان عج و شهدا در اندیمشک برگزار گردید.

  • کد خبر : 2670
  • 12 تیر 1400 - 23:51
مراسم  هفتگی انس با امام زمان عج و شهدا در اندیمشک برگزار گردید.
همزمان با ایام زیارتی آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام ، مراسم هفتگی انس با امام زمان عج و شهدا، شنبه شب ۱۲ تیرماه در سالن روضه الشهدا موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق همزمان با ایام زیارتی آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام ، مراسم هفتگی انس با امام زمان عج و شهدا، شنبه شب ۱۲ تیرماه ۱۴۰۰ در سالن روضه الشهدا این موسسه برگزار گردید.

در این مراسم بعد از قرائت قرآن و زیارت عاشورا، حجه الاسلام سید علی فاضلی، از روحانیون جهادی حوزه علمیه سفیران هدایت شهرستان اندیمشک به ایراد سخن پرداختند.

 

مراسم هفتگی انس با امام زمان عج و شهدا در اندیمشک + حجه الاسلام سید علی فاضلی

حجه الاسلام فاضلی گفت: نیاز امروز بشر در همه ی جوامع داشتن برنامه مدون برای یک زندگی ایده آل میباشد. انسان بدون برنامه ، انسانی پوچ و بی هدف است که همیشه درجا می‌زند و امیدی به آینده ندارد.

وی افزود: جوان شیعه و منتظر واقعی امام زمان عج، برای تک تک ساعت های زندگی خود برنامه دارد. با هدف زندگی می‌کند و امیدوار به آینده ای زیبا در پیش روی خود گام می نهد. جوان ایرانی که غیرت و همت در وجود وی ، تبلور یافته، بدون برنامه نیست و روزگار خود را بی هیچ و پوچ نمیگذراند.

حجه الاسلام فاضلی تصریح کرد: متاسفانه در جامعه ی امروزی شاهد هستیم که اکثر جوانان ما، شب و روز خود را پای گوشی( فضای مجازی) و ماهواره می گذرانند و گاها تا ساعات پایانی روز در خواب غفلت روزگار را به سر می کنند و وقتی از آنها سوال می‌شود برای یک ساعت آینده یا فردای خود چه برنامه ای دارید؟ در پاسخ می گویند : هیچ

حجه الاسلام فاضلی در پایان یادآور شد: الحمدالله جوانان انقلابی و ولایی اینگونه نیستند و برای شب و روز خود برنامه مدون طراحی کرده و امروزشان مثل دیروزشان نیست، با کار علمی و جهادی تلاش می کنند برای خود ، خانواده و جامعه خویش مثمر ثمر باشند و با نقش آفرینی در تربیت اطرافیان خود، امید و نشاط را به جامعه تزریق می کنند.

در ادامه مراسم، از سوی جناب سروان میثم احمدی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان اندیمشک، به تعداد ۱۰ نفر از نوجوانان و جوانانی که در این دو هفته به سوالات سخنران در مراسم پاسخ صحیح دادند ، هدایای ارزشمندی اهدا شد.

در پایان مراسم، کربلایی یاسین رضایی از مداحان شهرستان اندیمشک در رثای آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام، نوحه سرایی کردند.

این مراسم با مشارکت ، بسیج دانشجویی شهرستان، بسیج مداحان، هیئت مهدی موعود عج، کانون خادمیاران رضوی، شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق شهرستان اندیمشک در سالن روضه الشهدا این شهرستان برگزار گردید.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید.

لینک کوتاه : http://naghmehayeeshgh.ir/?p=2670

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
0 0 vote
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x