• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
رقیه سادات میرعالی :

برگزاری جشن های محله ای دختران بهشت اندیمشک در دهه فجر

  • کد خبر : 3504
  • 21 بهمن 1402 - 2:29
برگزاری جشن های محله ای دختران بهشت اندیمشک در دهه فجر
جشن های محله ای دهه فجر با حضور دختران و مادران و خانوده های اندیمشکی و همزمان با مبعث پیامبر رحمت و مهربانی در پارک محله ای شهید پیل پا، این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی نغمه های عشق اندیمشک جشن های محله ای دهه فجر با حضور دختران و مادران و خانوده های اندیمشکی و همزمان با مبعث پیامبر رحمت و مهربانی در پارک محله ای شهید پیل پا، این شهرستان برگزار گردید.

رقیه سادات میرعالی مسئول گروه دختران بهشت اندیمشک گفت: به همت دختران بهشت و با کمک خانواده های مهدی یاور و مهدی باور شهرستان، جشن زیبای فجر انقلاب با برنامه های متنوع فرهنگی و شاد روز پنج شنبه ۱۹ بهمن ماه در پارک محله ای شهید پیل پا برگزار گردید.

رقیه سادات میرعالی افزود: با برنامه ریزی شورای راهبردی دختران بهشت وابسته به واحد خواهران موسسه فرهنگی نغمه های عشق ، اقدام به برپایی ایستگاه شادمانه دختران و مادران نمودیم که در این برنامه، اجرای مسابقات فرهنگی همراه با جایزه، غرفه محصولات فرهنگی ، غرفه نقاشی کودکان، ایستگاه صلواتی، غرفه نقاشی روی صورت و…. نمودیم.

خانم رقیه سادات میرعالی تصریح کرد: همه ی همت دختران بهشت که از لحاظ مالی مورد حمایت هیچ مجموعه دولتی قرار نمی گیرند، رضایت امام زمان عج است که در جهت خشنودی حضرتش و در حد بضاعت اندک خودمان، توانستیم در این راه قدم هایی برای حفظ ارزشها برداریم.

خانم میرعالی تاکید کرد: از تلاش دختران بهشت، مادران فاطمی و سایر اعضای مجموعه ی نغمه های عشق که در این دهه ی ارزشمند فجر انقلاب یاریگر ما بودند تشکر و قدردانی را دارم. این برنامه ها به همت هیئت مهدی موعود عج، موسسه قرآن و عترت رایه الهدی و موسسه فرهنگی نغمه های عشق اندیمشک برگزار گردید.

 

 

 

پیشنهاد می شود : 

  • مشاهده گزارش تصویری این خبر
لینک کوتاه : http://naghmehayeeshgh.ir/?p=3504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
0 0 vote
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x