• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
روابط عمومی نغمه های عشق

اعلام برگزیدگان آزمون کتاب سلوک مهدوی در اندیمشک

  • کد خبر : 3492
  • 19 بهمن 1402 - 20:56
اعلام برگزیدگان آزمون کتاب سلوک مهدوی در اندیمشک
همزمان با عید مبعث و دهه ی مبارک فجر، آزمون کتاب سلوک مهدوی با حضور علاقمندان و مهدی یاوران در این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی نغمه های عشق همزمان با عید مبعث و دهه ی مبارک فجر، آزمون کتاب سلوک مهدوی با حضور علاقمندان و مهدی یاوران در این شهرستان برگزار گردید.

مهراب سراج‌الدين مسئول موسسه فرهنگی نغمه های عشق اندیمشک گفت: در جهت ترویج معارف مهدویت و انتظار ، همچنین تشویق نوجوانان و جوانان به امر مهم کتابخوانی، یک دوره مسابقه کتابخوانی کتاب سلوک مهدوی در این شهرستان برگزار گردید.

مهراب سراج الدین : اشتیاق و محبت نوجوانان و جوانان و خانواده های اندیمشکی نسبت به امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، ما را ترغیب به تلاش بیشتر کرد.

سراج الدین افزود: اشتیاق و محبت نوجوانان و جوانان و خانواده های اندیمشکی نسبت به امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، ما را ترغیب کرد تا در راستای فراگیر شدن ذکر و نام حضرت در سطح شهرستان بیشتر تلاش کنیم و این بهانه ای شد تا کتاب پر محتوا و گران‌سنگ سلوک مهدوی را با کمک دکتر مسعود دریس (پژوهشگر مهدویت) در سطح شهرستان و بین نوجوانان‌ و جوانان توزیع کنیم.
مسئول موسسه فرهنگی نغمه های عشق تصریح کرد: در نیمه دوم سال جاری با اطلاع رسانی در شهرستان اقدام به ثبت نام از نوجوانان و جوانان علاقمند نمودیم و در شب مبعث و دهه مبارک فجر ، نسبت به برگزاری آزمون ، اقدام کردیم. در ابتدای آزمون پیام صوتی دکتر دریس برای شرکت کنندگان در مسابقه پخش گردید. دکتر دریس در این پیام ضمن تشکر از نوجوانان و جوانان اندیمشکی بخاطر اهتمام به برنامه های مهدوی و تلاش برای انس گرفتن با حضرت، از این عزیزان خواست تا معرفتشان را نسبت به امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، بیشتر کنند تا ان شاالله از زمره ی اصحاب آخرالزمانی حضرت گردند.

سراج الدین تاکید کرد: این برنامه به مشارکت هیئت مهدی موعود عج، موسسه قرآن و عترت رایه الهدی و موسسه فرهنگی نغمه های عشق اندیمشک برگزار گردید که افراد برگزیده آزمون به ترتیب عبارتند از :

  1. خانم شیرین میرزاوند
  2. آقای مهرداد محبی
  3. خانم تارا قلاوند
  4. خانم محبوبه یزدان پناه
  5. آقای علی حسن پور

که هدایایی این عزیزان در دهه مهدویت و در مراسم جشن روز جوان به ایشان اهدا خواهد شد.

لینک کوتاه : http://naghmehayeeshgh.ir/?p=3492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
5 1 vote
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x