• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
16
شبهای قدر

برگزاری مراسم شب های قدر در اندیمشک

  • کد خبر : 811
  • 26 اردیبهشت 1399 - 1:43
برگزاری مراسم شب های قدر در اندیمشک
محمد رشیدیان گفت: برگزاری مراسم شب های قدر با حضور جوانان در اندیمشک

محمد رشیدیان گفت: برگزاری مراسم شب های قدر با حضور جوانان در اندیمشک

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک،محمد رشیدیان دبیر این موسسه گفت: مراسم شب های قدر با حضور جوانان این مجموعه مردمی به مدت سه شب در حسینیه آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله) این شهرستان برگزار گردید..

رشیدیان افزود: در این مراسم حجه الاسلام دکتر روح الله شیرمهد استاد حوزه و دانشگاه به ایراد سخنرانی و مداحان شهرستان در سوگ امیرالمومنین علی(ع) نوحه سرایی کردند.

حجه الاسلام دکترشیرمهد گفت: شمشیری که فرق مولی علی ع زده شده ، ضربه تمام کفر  و تکفیر بود در مقابل تمام اسلام. وقتی تمام وجودت غرق در خدا باشد می شوی علی ع. امیرالمومنین علی ع  پا رو دلش گذاشت ، چشمش را بروی همه چیز غیر خدا بست ، خدا در زندگی و عبادت وی حضور داشت. هرچه خدا دستور داد اجرا کرد و خدا هم همه چیز یعنی خودش را به او داد. اگر میخواهیم  تنها محب نباشیم بلکه شیعه واقعی امیرالمومنین باشیم ،راهش فقط همین است آنچه خدا گفته بگوییم چشم. راه علی ع راه معرفت و رسیدن به خداست. اگر اینطور شدیم  در دو دنیا سعادتمندیم.

مداحان کربلایی مهراب سراج الدین و کربلایی یاسین رضایی در این مراسم با نوحه ها و روضه های خود ، روضه را به بهشت جوانان تبدیل کردند.

رشیدیان در پایان تصریح کرد: این مراسم به همت بسیج مداحان ، کانون فرهنگی ولایت ، هیات مهدی موعود عج و شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک برگزار گردید که جا دارد از همه ی جوانان و خانواده های ایشان و اعضای موسسه که هزینه های این مراسم را متقبل شدند و بانیان مراسم تشکر و قدردانی را داشته باشم.

پایان پیام/۱۷

لینک کوتاه : https://naghmehayeeshgh.ir/?p=811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
0 0 vote
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x