• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 28 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
12
خانم بزرگی

دیدار هفتگی گروه دختران بهشت باخانواده شهدا برگزار گردید.

  • کد خبر : 740
  • 02 دی 1398 - 11:04
دیدار هفتگی گروه دختران بهشت باخانواده شهدا برگزار گردید.
مسئول واحد خواهران این مجموعه مردمی گفت: به منظور ارج نهادن به مقام شهدا و ایثارگری خانواده های شهدا که به فرموده امام راحل: خانواده شهدا چشم و چراغ این ملتند، دیدارهای هفتگی با خانواده های شهدای شهرستان اندیمشک ، توسط گروه دختران بهشت نغمه های عشق صورت می گیرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک ، خانم بزرگی مسئول واحد خواهران این مجموعه مردمی گفت: به منظور ارج نهادن به مقام شهدا و ایثارگری خانواده های شهدا که به فرموده امام راحل: خانواده شهدا چشم و چراغ این ملتند، دیدارهای هفتگی با خانواده های شهدای شهرستان اندیمشک ، توسط گروه دختران بهشت نغمه های عشق صورت می گیرد.

وی افزود: این برنامه، توسط واحد فرهنگ پایداری و سیره شهدا شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق و با هدف آشنایی نسل نوجوان و جوان شهرستان با ایثارگری خانواده های شهدا و در قالب هشت گروه دختران بهشت در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هر هفته انجام می گردد.

اندیمشک که در شمال استان خوزستان واقع است از جمله نقاطی بود که به صورت مستقیم و از نزدیک درگیر مسئله‌ی جنگ ایران و عراق شد.این شهرستان که به جهت موقعیت جغرافیایی، ارتباطی و اقتصادی در استان خوزستان، حائز اهمیت است در تهاجم سراسری نیروهای عراق به این استان از جمله اهداف اشغالگران بود.
داستان شهادت و دلاوری شهدای اندیمشکی به جنگ تحمیلی ایران و عراق خاتمه نمی یابد بلکه در نبردهای مختلف غرب کشور، شرق کشور و جنگ با داعش، این جوانان خوش درخشیدند.

پایان خبر/۱۵

لینک کوتاه : https://naghmehayeeshgh.ir/?p=740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
0 0 vote
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x