• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
10
مهراب سراج الدین

اجرای برنامه های دهه ولایت و امامت شبکه‌ فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق اندیمشک

  • کد خبر : 2691
  • 17 تیر 1400 - 15:05
اجرای برنامه های دهه ولایت و امامت شبکه‌ فرهنگی مردمی نغمه‌های عشق اندیمشک
با کمک نوجوانان، جوانان ، خانواده اعضا و ديگر مردم ولایت مدار شهرستان اندیمشک، بسیج دانشجویی، بسیج و کانون مداحان، کانون خادمیاران رضوی و هیئت مهدی موعود عج برنامه های پرمحتوایی را از ۳۰ تیرماه لغایت ۸ مردادماه در نظر گرفته اند

به گزارش روابط عمومی شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک، برنامه های دهه ولایت و امامت این مجموعه مردمی در شهر ولایت مدار اندیمشک برگزار می گردد.

مهراب سراج الدین مسئول شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق گفت: غدیر، ریزش باران الطاف رحمانی بر گلزار جان‏ های تشنه است.
غدیر، برکت همه احساس های معنوی و دریای جاری خیرات نبوی است.
عید غدیر، عید کمال دین ، سالروز اتمام نعمت و هنگامه اعلان وصایت و ولایت امیر المومنین علی علیه السلام است. عید غدیر که به عید الله اکبر نیز مشهور است، از والاترین و با ارزشمندترین اعیاد اسلامی به شمار می رود، عیدی که هیچ روزى در طول سال، فرخنده ‏تر و مبارک‏ تر از آن نزد شیعیان وجود ندارد. شیعیان و مسلمانان هر ساله در ایام عید قربان تا غدیر خود را برای برگزاری هر چه بهتر مراسم ها و جشن های روز عید غدیر آماده می کنند و در این روز برای اطعام به نیازمندان برنامه ریزی می کنند، چرا که اطعام و ضیافت در این روز بسیار سفارش شده است.

سراج الدین افزود: همزمان با این دهه ی پر خیر و برکت، مجموعه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک، با کمک نوجوانان، جوانان ، خانواده اعضا و ديگر مردم ولایت مدار شهرستان اندیمشک، بسیج دانشجویی، بسیج و کانون مداحان، کانون خادمیاران رضوی و هیئت مهدی موعود عج برنامه های پرمحتوایی را از ۳۰ تیرماه لغایت ۸ مردادماه در نظر گرفته اند که ان شالله مورد قبول حضرتش قرار گیرد.

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان اندیمشک تاکید کرد: بیش از ۳۰ عنوان برنامه در این زمینه پیش بینی شده است ،از جمله: برگزاری مسابقه داستان غدیر ویژه کودکان مقطع ابتدایی، مسابقه ی خطبه خوانی غدیر ویژه دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم ، مسابقه دوچرخه سواری ویژه پسران مقطع متوسطه اول و دوم و چندین مسابقه فرهنگی دیگر.

سراج الدین تصریح کرد: تیم سایبری نوجوانان و جوانان در قالب دو گروه دختران و پسران بهشت در زمینه تهیه و تولید محتوای رسانه ای در فضای مجازی از قبیل ساخت کلیپ ، پوستر، استیکر، کارت پستال غدیریه ، تولید و ساخت دل نوشته چند زبانه ، مصاحبه مردمی تمام تلاش خود را جهت نشان دادن قطره ای از دریای بیکران غدیر خواهند داشت.

مسئول شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق تاکید کرد: گروه دختران بهشت این مجموعه در این دهه با حضور در مناطق مختلف شهرستان و اجرای برنامه های شاد و متنوع ،زیبایی های غدیر را به نمایش خواهند گذاشت. اجرای سرود خیابانی توسط گروه سرود پسران بهشت در محلات مختلف شهرستان و حومه، خطاطی صلواتی روی شيشه وسايل نقلیه، چالش جشن غدیر در خانه ها ( ارسال فیلم وعکس ) و اهدا جایزه به بهترین اجرای جشن ،دیدار با خانواده شهدا، جلسات جشن در هیئت، غبار روبی مزار شهدا، چالش یک جمله در مورد ولایت و ولایت مداری در بین کسبه بازار و اصناف، چاپ پوستر دعای فرج و توزيع بین مردم، پویش صلوات جهت تعجیل در فرج امام زمان عج و… از جمله برنامه‌های اين دهه ی با برکت می باشد.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به وجود ویروس کرونا ، قادر به اجرای دوازدهمین همایش تخصصی غدیر در آیینه انتظار نیستیم و این همایش برگزار نخواهد شد، اذعان داشت: با کمک خیرین و مهدی یاوران و خادمیاران رضوی شهرستان اندیمشک در روز عید غدیر ، اطعام نیازمندان، توزيع بسته‌های غذایی، اقلام بهداشتی و ماسک میان اقشار آسیب‌پذیر این شهرستان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه‌های مهدوی ۱۸ سال است که تشکیل شده‌اند خاطر نشان کرد: دغدغه این مجموعه‌ها مکانی ثابت برای فعالیت نوجوانان و جوانان است که در همین راستا از خیرین ، محبین و منتظران امام زمان (عج) انتظار می‌رود تا در خصوص اعطای زمینی برای ساخت مجموعه مهدی یاوران جوان شهرستان اندیمشک همیاری و مساعدت کنند و امیدواریم روزی برسد این جوانان دیگر دغدغه مکان فعالیت نداشته باشند و دلسوزان و ولایت مداران واقعی سکان مسئولیت در شهرستان را داشته باشند.

لینک کوتاه : https://naghmehayeeshgh.ir/?p=2691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
0 0 vote
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x