• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8
نغمه های عشق اندیمشک

تقدیر و تشکر از خادمان سیدالشهدا (علیه السلام)

  • کد خبر : 2747
  • 01 شهریور 1400 - 11:43
تقدیر و تشکر از خادمان سیدالشهدا (علیه السلام)
مسئول شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک از خادمان مراسم عزای سیدالشهدا علیه السلام در محرم 1400 اندیمشک ، تقدیر و تشکر نمود.

قالَ رَسُولُ اللّهِ (صلّى اللّه علیه و آله):«اِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ علیه السّلام حَرارَةً فى قُلُوبِ الْمُؤمنینَ لا تَبْرُدُ اَبَداً.» «براى شهادت حسین علیه السلام ، حرارت و گرمایى در دلهاى مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی‌شود.

برپا كردن عزاي حضرت سيد الشهداء عليه السلام و گريه بر آن حضرت و هزينه نمودن جان، مال و بدن براي او از اعظم وسائل تقرب انسان به خداوند متعال و سبب ريزش رحمت و مغفرت و عامل شفاعت در قيامت است.

بهانه ای شد تا به رسم ادب از تلاش ها و مجاهدت های نوجوانان و جوانان عزیزی که شب و روز جهت برپايی خیمه عزای سیدالشهدا و یاران باوفایش و پذیرایی از خادمان و عزاداران حسینی واژه به ابی انت و امی و مالی و اسرتی را در عمل ثابت کردند و خالصانه در پی رضایت خدای حسین ع از هیچ کوششی دریغ نورزیدند تقدیر و تشکر خود را داشته باشم. ۱۳ شب نوکری بماند در جریده اعمالمان که ان شالله حساب و کتاب ما با ارباب بی کفنمان باشد.

از خانواده های عزیزی که این ایام پای کار ایستادند و حضور داشتند صمیمانه تشکر میکنم. از حجه الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه محترم شهرستان اندیمشک، حجه الاسلام حیدر شهریاری ریاست اداره تبلیغات اسلامی، روحانیت معزز و اساتید گرانقدر حوزه های علمیه شهرستان حجج الاسلام دکتر روح الله شیرمهد ،حسین قنواتی، امیدجوادی نصر، رامین میرزاوند، حسین بهرامی، سید علی فاضلی، صالح سرخه، حسن نامداری که با بیانات و سخنان ارزشمند خود مجلس محبان حسین ابن علی ع را به نام حضرتش مزین تر نمودند تشکر میکنم. از جناب سروان میثم احمدی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان اندیمشک، مهندس مالک بزرگی، حاج بهروز زارعی مسئول بسیج مداحان شهرستان، حاج کریم قیطاسی مسئول هیئت عاشورا، خانواده محترم کربلایی شهرام پولادوند ، برادر شمس الدین مهدی نژاد، خادمیاران رضوی و مهدی یاوران ارجمندی که در این دهه کمک حال این مجموعه مردمی شدند سپاسگزارم.

از گروه پسران بهشت که زحمت آماده سازی مراسم از ابتدا تا انتها را کشیدند تقدیر و تشکر میکنم. ان شالله مادرش حضرت زهرا س دعاگو و شفیع شما عزیزان باشد.

مهراب سراج الدین. شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک
۱۳ محرم ۱۴۰۰

 

گزارش تصویری های ایام محرم را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://naghmehayeeshgh.ir/?p=2747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
5 1 vote
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x