• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
مهراب سراج الدین :

اجرای هجدهمین طرح نشاط مهدوی همزمان با ولادت امام رضا علیه السلام در اندیمشک

  • کد خبر : 3151
  • 24 خرداد 1401 - 11:51
اجرای هجدهمین طرح نشاط مهدوی همزمان با ولادت امام رضا علیه السلام در اندیمشک
جشن ولادت امام رضا علیه السلام و هجدهمین طرح نشاط مهدوی ویژه اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۱ با حضور مردم ولایت مدار شهرستان اندیمشک در تالار شهید مطهری این شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق، جشن ولادت امام رضا علیه السلام و هجدهمین طرح نشاط مهدوی ویژه اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۱ با حضور مردم ولایت مدار شهرستان اندیمشک در تالار شهید مطهری این شهرستان برگزار گردید.

مهراب سراج الدین مسئول شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق گفت: همزمان با ایام ولادت امام رئوف ، آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام، طرح نشاط مهدوی ویژه اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۱ با حضور خانواده های شرکت کننده در این طرح ، عصر دوشنبه ۲۳ خردادماه در تالار شهید مطهری شهرستان اندیمشک آغاز گردید.

سراج الدین افزود: از سال ۱۳۸۳ طرح اوقات فراغت تابستان را با استعانت از امام زمان (عج) با شعار نشاط مهدوی و با همت جوانان مهدی باور و مهدی یاور شهرستان آغاز نمودیم که مورد استقبال خانواده ها به خصوص نسل نوجوان و جوان تشنه معارف مهدویت گردیده است.

مسئول شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق تصریح کرد: ما در عصر ظهور قرار داریم ، بنابراین یکی از وظایف ما، این است که نام و ذکر حضرت را در سطح جامعه زنده نگه داریم و با هر بهانه ای ، فضای مسموم اطرافمان را به بوی حضرت عشق، عطرآگین نماییم. دشمنان عدالت و حقیقت ، با تبلیغات سوء و رسانه های فساد زا ، سعی در آلوده کردن نسل منتظر ظهور دارند که وظیفه ی دلسوزان و منتظران واقعی حضرت، ایجاب می‌کند که مسیر ظهور را هموار نمایند.

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان اندیمشک تاکید کرد: دشمن خانه ی دل مردم را هدف قرار داده و آن عشق به اهل بیت علیه السلام ، خصوصا امام رضا علیه السلام می باشد. نور محبت امام رضا علیه السلام در جان و دل مردم آنچنان عمیق شده است که باعث ترس و دلهره ی دشمنان گردیده است. به هر طریق دنبال خاموش نمودن این نور حقیقت هستند اما خورشید عالمتاب فاطمی ، گرما و نور خود را به جهانیان گسترانده و به زودی با این نور حقیقی، ظلمت و تاریکی به سپید ی کامل تبدیل خواهد شد.

سراج الدین اضافه کرد: طرح نشاط مهدوی، امسال به کمک جوانان دلباخته ی حضرت، با برگزاری کلاس های آموزشی، اعتقادی، علمی، هنری، مهارتی ، جهادی، اردویی ، ورزشی و تفریحی در قالب دو گروه برادران و خواهران در دو شیفت صبح و بعدازظهر در مجموعه ی مردمی نغمه های عشق برگزار خواهد شد.

مسئول شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق ادامه داد: جشن امروز ولادت امام رضا ع، اختتامیه کلاس های پیش دبستانی نغمه‌های عشق بود که یکسال تحصیلی، خانواده های دغدغه مند، فرزندان خود را در محیطی بانشاط و معنوی ، بدور از ناهنجاری های اجتماعی که کودکان را هدف قرار داده ، آرامش روحی ، بازی و سرگرمی سالم ، علم و اخلاق صحیح را نظاره گر بودند. پیش دبستانی نغمه‌های عشق با مربیان متعهد و مجرب ، نسل کودکان پاک و معصوم و صالح را تربیت نموده که ان شالله در زمره ی اصحاب آخرالزمانی اباصالح المهدی عج قرار بگیرند. این نسل با حمایت والدین، وارد گروه های دختران و پسران بهشت این مجموعه مردمی شده و دوران نوجوانی و جوانی خود را با طعم انتظار و امید به ظهور حضرت عشق سپری خواهند کرد تا از آسیب و گزند حوادث آخرالزمان، دور بمانند.

حجه الاسلام محمدیان ، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان اندیمشک

سراج الدین در پایان اظهار داشت: حضور حجه الاسلام محمدیان ، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان اندیمشک در این جشن و ایراد سخن در باب تربیت صحیح فرزندان ، مورد استقبال خانواده ها قرار گرفت که از این روحانی فاضل تشکر و قدردانی را دارم. اجرای گروه سرود پسران بهشت، مولودی خوانی مداح اهل بیت علیهم السلام کربلایی کریم فرصتی، اهدا جایزه به برندگان مسابقه فرهنگی ، تقسیم کیک تولد امام رضا ع به کودکان حاضر در جلسه و اجرای سرود سلام فرمانده قسمت هایی از این مراسم روح نواز بود. همچنین از همکاری بسیج مداحان، بسیج دانشجویی، کانون خادمیاران رضوی، هیئت مهدی موعود عج، بچه های خوب نغمه های عشق ( پسران و دختران بهشت) در برگزاری این جشن باشکوه ، تشکر و قدردانی می نمایم.

 

گزارش تصویری هجدهمین طرح نشاط مهدوی در اندیمشک

لینک کوتاه : https://naghmehayeeshgh.ir/?p=3151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
0 0 vote
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x