• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
روابط عمومی

طرح حضرت مادر حساب کرد؛ در اندیمشک

  • کد خبر : 3447
  • 23 دی 1402 - 21:51
طرح حضرت مادر حساب کرد؛ در اندیمشک
گروه پسران بهشت این مجموعه ی مردمی در طرح حضرت مادر حساب کرد با جمع کردن هزینه های قلک های خود مبلغ ۳۰ میلیون ریال به مادران اقشار آسیب پذیر کمک کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی نغمه های عشق اندیمشک، گروه پسران بهشت این مجموعه ی مردمی در طرح حضرت مادر حساب کرد با جمع کردن هزینه های قلک های خود مبلغ ۳۰ میلیون ریال به مادران اقشار آسیب پذیر کمک کردند.

 

آریو شاه نظر؛ در این مسیر محکم و ثابت قدم بمانیم.

آریو شاه نظر مسئول گروه پسران بهشت اندیمشک گفت: نوجوانان و جوانان شهرستان با عنوان گروه پسران بهشت در کارهای جهادی از قبیل تهیه و توزیع بسته های معیشتی، ساخت و ساز منازل اقشار آسیب پذیر، کمک به هزینه های درمانی بیماران، برگزاری برنامه های فرهنگی و مسابقات، کارگاه های آموزشی، اعتقادی و همچنین ورزشی دراین دو دهه فعالیت، سعی کردیم که در تسکین آلام دردمندان جامعه بکوشیم و در این مسیر محکم و ثابت قدم بمانیم.

مسئول گروه پسران بهشت افزود: خیلی ها، پسران بهشت را فقط با سرودهای خیابانی در محله ها و خیابان های شهر و عناوین کسب کرده در استان و کشور می شناسند، اما باید یادآور شد این گروه، در زمینه های مختلف جهادی، فرهنگی، آموزشی، اعتقادی، ورزشی و… کارهای اثرگذاری داشته است.

شاه نظر تاکید کرد: گروه پسران بهشت روز به روز بر جمعیت آن افزوده میشود و خدا رو شکر خانواده های دغدغه مند که نگران نوجوانان و جوانان خود در این برهه از زمان هستند، فرزندان خود را به سمت این مجموعه ی مردمی هدایت می‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه مکان مجموعه ی مردمی نغمه های عشق کوچک و محدود میباشد لذا با ابراز تاسف باید بگویم: تعداد کمی از نوجوانان و جوانان را پذیرا خواهیم بود و شماره تلفن ۰۹۳۸۵۳۲۵۰۷۹ جهت عضویت نوجوانان و جوانان پاسخگو می باشد.

لینک کوتاه : https://naghmehayeeshgh.ir/?p=3447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
5 1 vote
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x