• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
14
امیررضا زارعی فر ؛ مسئول گروه پسران بهشت

اولین آزمون ورودی گروه پسران بهشت اندیمشک برگزار شد.

  • کد خبر : 2021
  • 18 دی 1399 - 10:31
اولین آزمون ورودی گروه پسران بهشت اندیمشک برگزار شد.
اولین آزمون ورودی گروه پسران بهشت اندیمشک در دیماه سال جاری در سه مرحله با حضور پنجاه نفر از نوجوانان و جوانان شهرستان اندیمشک در دفتر موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق ، اولین آزمون ورودی گروه پسران بهشت اندیمشک در دیماه سال جاری در سه مرحله با حضور پنجاه نفر از نوجوانان و جوانان شهرستان اندیمشک در دفتر موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق برگزار گردید.

امیررضا زارعی‌فر مسئول گروه پسران بهشت اندیمشک گفت: با توجه به ضرورت کار تشکیلاتی و هدفمند کردن کارگروه ها ، جهت آموزش های قرآنی، اعتقادی،علمی، سیاسی و… که در نتیجه ی آن، نوجوان و جوان انقلابی و جهادی با نشاط، وارد عرصه اجتماع خواهد شد که در آینده بتواند خلاء های موجود را با استفاده از ظرفیت جهادی و انقلابی خود، پوشش دهد این گروه رسما کار خود را آغاز نمود.

امیررضا زارعی‌فر - اولین آزمون ورودی گروه پسران بهشت

اولین آزمون ورودی گروه پسران بهشت

مسئول گروه پسران بهشت افزود: دین مبین اسلام پُر است از توصیه‌ها و دستورات تشکیلاتی. به عنوان مثال امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام در بخش پایانی نامه ۳۱ نهج‌البلاغه که بعد از جنگ صفین و خطاب به فرزندشان امام حسن علیه‌السلام نوشته‌اند، در یک خط یکی از مهم‌ترین اصول و قواعد تشکیلاتی عمل کردن را متذکر شده‌اند که گاهی رعایت نکردن همین مسئله که ممکن است امری بدیهی نیز محسوب شود، فعالیت یک مجموعه را از اساس تحت تأثیر قرار داده و در رسیدن به مقصود و هدف مانع میشود. ایشان فرموده‌اند: اِجعَل لِكُلِّ إنسانٍ مِن خَدَمِكَ عَمَلاً تَأخُذهُ بِهِ فَإنَّ ذلِكَ أحرى أن لا يَتَواكَلُوا فِي خِدمَتِكَ، به این معنا که: هر يک از زير دستانت را به كارى بگمار و مسئولیتی برای آنان تعریف کن، تا كه آنان را بر آن كار، بازخواست كنى وپاسخگوى مسئوليت خود باشند كه اين كار، موجب میشود کارها را به یکدیگر واگذار نکرده و در انجام مسئولیت سستی نکنند.

گزارش تصویری اولین آزمون ورودی گروه پسران بهشت اندیمشک

زارعی فر تصریح کرد: برای ورود به گروه پسران بهشت اندیمشک، از سه مرحله آزمون باید عبور کرد، آزمون احکام، اخلاق ( کتاب اخلاق وسیره امام حسین ع) به صورت کتبی و آزمون قرائت زیارت عاشورا به صورت شفاهی خواهد بود. در مرحله بعد کسانیکه از آزمون های فوق ، حائز امتیاز بالاتری گردند ،در مرحله مصاحبه و گزینش قرار گرفته، که چنانچه در این مرحله بتوانند خوب عمل کنند ، وارد گروه پسران بهشت خواهند شد.

/پایان خبر

لینک کوتاه : https://naghmehayeeshgh.ir/?p=2021
  • نویسنده : کارشناس فرهنگی
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک
  • 889 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
5 1 vote
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x