• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
حجة الاسلام جواد شفیعیان دبیر شبکه ملی وارثون:

ترییت نوجوان طراز انقلاب، کاری سخت ولی ماندگار است.

  • کد خبر : 3650
  • 23 اسفند 1402 - 18:44
ترییت نوجوان طراز انقلاب، کاری سخت ولی ماندگار است.
دبیر شبکه ملی وارثون از این مجموعه ی خودجوش مردمی دیدار و از روند فعالیت های نوجوانان و جوانان اندیمشکی بازدید بعمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی نغمه های عشق اندیمشک، دبیر شبکه ملی وارثون از این مجموعه‌ی خودجوش مردمی دیدار و از روند فعالیت های نوجوانان و جوانان اندیمشکی بازدید بعمل آوردند.
حجه الاسلام جواد شفیعیان دبیر شبکه ملی وارثون در این دیدار گفت: الحمدالله هنوز مجموعه های خودجوش مردمی مانند نغمه های عشق که متکی به مردم و محل رفت و آمد نوجوانان و جوانان هست در کشور وجود دارند که نسل ولایی و انقلابی را تحویل جامعه می دهند.
حجه الاسلام شفیعیان: تربیت نوجوان و جوان طراز انقلاب، کمتر از شهادت نیست.
حجه الاسلام شفیعیان افزود: در این برهه از زمان که دشمن با تمام امکاناتش، تلاش می‌کند ارزشها را کم رنگ و یا از بین ببرد، این کار شما یعنی تربیت نوجوان و جوان طراز انقلاب، کمتر از شهادت نیست.
تقدیر حجه الاسلام جواد شفیعیان از موسسه مردمی نغمه های عشق
دبیر ملی شبکه وارثون تصریح کرد: نوجوان و جوان این کشور که الگوهایی مثل شهدا دارند نباید این الگوها را فراموش کنند و کار مجموعه های خودجوش مردمی مثل نغمه های عشق، این است که در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر تلاش کنند تا فرهنگ ابتذال جایگزین فرهنگ عشق و ایثار نشود.
حجه الاسلام شفیعیان در پایان بازدید از فعالیت های مجموعه فرهنگی مردمی نغمه های عشق، با اهدا لوح تقدیر و هدایایی؛  از برادر مهراب سراج الدین مسئول این مجموعه‌ی مردمی به پاس ترویج فرهنگ پایداری و شهادت،  تقدیر بعمل آوردند.
تقدیر حجه الاسلام جواد شفیعیان از موسسه مردمی نغمه های عشق
لینک کوتاه : http://naghmehayeeshgh.ir/?p=3650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
0 0 vote
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x