• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
5
محمد رشیدیان + مرکز نیکوکاری نغمه های عشق

هدیه نیکوکاران و مهدی باوران اندیمشکی در عید قربان

  • کد خبر : 3359
  • 10 تیر 1402 - 20:11
هدیه نیکوکاران و مهدی باوران اندیمشکی در عید قربان
همزمان با عید قربان، مردم نوع دوست و نیکوکار شهرستان اندیمشک با کمک های خیرخواهانه خود در قالب طرح نذر قربانی به نیت سلامتی و فرج امام زمان عج، به کمک نیازمندان شهرستان شتافتند.

 

در گفتگو با آقای محمد رشیدیان
نیکوکاران و مهدی باوران اندیمشکی ۸۵۰ میلیون ریال در عید قربان نذر سلامتی و فرج امام زمان عج نمودند.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق، همزمان با عید قربان، مردم نوع دوست و نیکوکار شهرستان اندیمشک با کمک های خیرخواهانه خود در قالب طرح نذر قربانی به نیت سلامتی و فرج امام زمان عج، به کمک نیازمندان شهرستان شتافتند.

محمد رشیدیان مدیر عامل مرکز نیکوکاری فرهنگی نغمه های عشق اندیمشک گفت:
قربانی، نمادی از انفاق و دستگیری از مساکین و اقشار آسیب پذیر می باشد. بخشش و قربانی و تقسیم آن در میان مردم به ویژه تنگ دستان، هم موجب قرب و نزدیکی به خداوند می شود و انسان را مشمول عنایت الهی می کند و هم بین افراد جامعه محبت ایجاد می نماید. این رابطه موجب انسجام و تعاون اجتماعی و گسترش خیر و نیکوکاری در جامعه خواهد شد و اگر قربانی ها به صورت صحیح تقسیم شوند، میلیون ها گرسنه را سیر می کند. قربانی، نمادی از مساوات و منعکس کننده عدالت اجتماعی در اسلام است.

رشیدیان افزود: اعتماد مردم به مجموعه ی نغمه های عشق باعث شده تا خادمین این مرکز نیکوکاری تمام تلاش خود را در جهت تسکین آلام نیازمندان واقعی شهرستان بکار گیرند و امانت نذری نیکوکاران و مهدی باوران عزیز را به دست صاحبان اصلی آنها برسانیم.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری فرهنگی نغمه های عشق تصریح کرد: به همت نیکوکاران، مهدی باوران و خانواده های مهدی یاور شهرستان مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال جمع آوری که این مبلغ برای خرید و ذبح ۱۳ گوسفند هزینه و در بسته های بهداشتی بین اقشار آسیب پذیر شهرستان توزیع گردید.

رشیدیان تاکید کرد: جا دارد از خانواده ها و خیرین عزیزی که همواره کمک حال همشهریان خود بوده و در این راستا ، مجموعه ی نغمه های عشق اندیمشک را مورد حمایت خود قرار می دهند تشکر و قدردانی را داشته باشم. همچنین این مرکز نیکوکاری با همکاری مجموعه های تحت مدیریت شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق در روز عید غدیر ، سنت حسنه ی اطعام غدیر را خواهند داشت که امیدوارم این کار نیکو در روز بزرگ غدیر نیز به بهترین شکل توسط مردم ولایت مدار شهرستان به منصه ی ظهور برسد.

لینک کوتاه : http://naghmehayeeshgh.ir/?p=3359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
1.5 2 votes
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x