• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
20
مهراب سراج الدین

اردوی جهادی جوانان نغمه های عشق در پل دختر

  • کد خبر : 1072
  • 05 فروردین 1398 - 0:20
اردوی جهادی جوانان نغمه های عشق در پل دختر
به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک؛ همزمان با سیل ویرانگر پل دختر در استان لرستان،جوانان این مجموعه مردمی با حضور در این شهرستان کار جهادی خود را آغاز نمودند.

مهراب سراج الدین گفت:اردوی جهادی جوانان نغمه های عشق در پل دختر.

به گزارش روابط عمومی شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک، مهراب سراج الدین مدیر این مجموعه مردمی گفت:همزمان با سیل ویرانگر پل دختر در استان لرستان،جوانان این مجموعه مردمی با حضور در این شهرستان کار جهادی خود را آغاز نمودند.

وی افزود: در پی بارش های سیل آسا شهرستان پل دختر دچار سیلاب و آب گرفتگی گردید که نیروهای داوطلب مردمی و بسیجیان و جهاگران سراسر کشور به صورت خودجوش و به منظور کمک به هموطنان عزیز این شهرستان،وارد عمل شده و با کمک های مالی و بسته های معیشتی و همچنین حضور خود موجب تسکین آلام مردم شهیدپرور و ولایی پل دختر شدند.

 

سراج الدین تصریح کرد: جوانان شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق نیز به کمک مردم عزیز پل دختر شتافتند و بسته های غذایی،آب معدنی، لباس و مواد شوینده ای که با کمک اعضای این مجموعه در شهرستان اندیمشک جمع اوری شده بود را تحویل قرارگاه مردمی مستقر در شهرستان پل دختر دادند.
این فعال فرهنگی در ادامه گفت: جوانان نغمه های عشق با حضور در خیابان ها،محلات و منازل ،نسبت به تخلیه گل و لای از منازل و معابر سطح شهر اقدام کردند و آن چیزی که برای این عزیزان جهادی مهم بود ،رضایت مردم بزرگوار و درد کشیده پل دختر بود ..
انتهای پیام/۱۹

لینک کوتاه : http://naghmehayeeshgh.ir/?p=1072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
5 1 vote
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x