• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
17
محمد رشیدیان

دوره سلوک مهدوی در اندیمشک برگزار می گردد.

  • کد خبر : 703
  • 20 تیر 1399 - 23:17
دوره سلوک مهدوی در اندیمشک برگزار می گردد.
دوره آموزشی مهندسی زندگی با مدیریت و تربیت مهدوی(سلوک مهدوی ) در اندیمشک ویژه گروه های مختلف سنی ویژه خواهران و برادران با هدف تربیت نسل نوجوان و جوان مهدوی در این شهرستان برگزار می گردد.

محمد رشیدیان گفت:دوره آموزشی مهندسی زندگی با مدیریت و تربیت مهدوی(سلوک مهدوی ) در اندیمشک ویژه گروه های مختلف سنی با هدف تربیت نسل نوجوان و جوان مهدوی در این شهرستان برگزار می گردد.

دبیر شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق اندیمشک افزود: این دوره در ۱۲ جلسه درسال جاری برگزار میگردد. مربی دوره برادر مهراب سراج الدین خواهد بود. این برنامه با مشارکت: فرهنگی هنری سپاه اندیمشک،معاونت جوانان اداره کل ورزش وجوانان خوزستان، بسیج مداحان اندیمشک، کانون خادمیاران رضوی شهرستان اندیمشک،هیات مهدی موعود عج اندیمشک،کانون فرهنگی ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره)،شبکه فرهنگی مردمی نغمه های عشق برگزار میگردد.

محمدرشیدیان در ادامه افزودند؛ این دوره با موضوعات مهدی شناسی، مهدی محبی، مهدی باوری، مهدی یاوری، مهدی ولایی، در گروه سنی خواهران و برادران ۱۲الی ۴۰ سال می باشد.این دوره با موضوعات مهدی شناسی، مهدی محبی، مهدی باوری، مهدی یاوری، مهدی ولایی، در گروه سنی خواهران و برادران ۱۲الی ۴۰ سال می باشد.

یادآوری می شود برای ثبت نام در این دوره ها؛ علاقه مندان می توانند نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد ، میزان تحصیلات  و تلفن همراه خود را در واتساپ به شماره تلفن های (برادران با شماره همراه ۰۹۳۸۸۷۹۴۸۸۴ و خوهران با شماره تماس ۰۹۰۴۴۷۶۱۷۴۵ ) ارسال نمایند.

 

برگزاری دوره سلوک مهدوی در اندیمشک

برگزاری دوره سلوک مهدوی در اندیمشک

با موسسه فرهنگی نغمه های عشق بیشتر آشنا شوید.

درباره موسسه

 

لینک کوتاه : http://naghmehayeeshgh.ir/?p=703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
0 0 vote
امتیازات مقاله
اطلاع از :
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
0
از شما دعوت می کنیم نظر خود را ثبت کنید.x
()
x